SEO / SEM / Webdesign

facebook-hoover twitter-hoover behanse-hoover ukbettips-hoover

Publicitatea afacerii dvs. pe Google - Serviciul Adwords

Indiferent de bugetul de care dispuneţi, vă puteţi afişa anunţurile pe Google şi în reţeaua partenerilor Google.
Plătiţi numai dacă utilizatorii fac clic pe anunţurile dvs.

Anunţurile dvs. apar alături de rezultatele căutării cu conţinut similar... Utilizatorii fac clic pe anunţuri... Şi ajung la afacerea dvs.

Pay Per Click (PPC)

SEO-Search Engine Optimization generează trafic, dar acesta nu este "instantaneu".
Folosind programe de marketing pe motoare de căutare, cum ar fi plata pe click (PPC), traficul poate fi generat într-un termen de zile în loc de luni. Ca rezultat, fiecare afacere ar trebui să aibă un program de PPC pentru cuvintele cheie direcţionate. In această pagină vom discuta o metodologie PPC care ar trebui să vă permite să creşteti traficul către site-ul dvs. rapid şi eficient. Vom discuta întregul proces PPC , şi vom oferi un sistem complet pas-cu-pas a utilizării campaniei.

Pay per click (PPC) * se referă la modelul de publicitate cu plata online, plata se bazandu-se exclusiv pe click through(clic pe).

Acestea sunt anunţurile care apar pe poziţii de top şi de-a lungul partii dreapta a listari organice sau naturale pe o pagină de rezultate ale motorului de cautare(SERP).

Pay per click (PPC), permite agenţilor de publicitate să creeze anunţuri şi cuvinte cheie ţintă (keywords) specifice.
Un anunţ pe cuvinte cheie este clasat pe o pagină cu rezultate de căutare a motorului (SERP), pe baza cuvintelor cheie potrivite fiind maximizat de relatia- Cost-per-click (CPC) şi Scorul de calitate.
CPC este determinat de costul pe cuvinte cheie individuale, care există ca parte a unui sistem de licitare mai mare.
Unele cuvinte cheie sunt mai scumpe decât altele, dar cu strategii adecvate şi mecanisme bine puse la punct, costurile pot fi combătute, de aceea este nevoie de o cercetare pe cuvinte cheie.

Keyword Research

Pentru a stabili o listă de expresii de cuvinte cheie care sunt relevante pentru produsul de publicitate sunt efectuate strategii avansate de cercetare de cuvinte cheie , un prim pas important în procesul de pay-per-click cautarea de cuvinte cheie. Când cuvintele cheie sunt potrivite, utilizatorii care vizitează site-ul vor fi extrem de motivaţi să cumpere sau să solicite informaţii.

https://adwords.google.com/o/KeywordTool
Moustache Webdesign